Tre lokalaviser på Nord-Jylland skriver om LITE

«Lys og lysets kvalitet er avgjørende for LITE - Nordjysk virksomhet i rivende utvikling med LED-lys» er overskriften på Peter Bandholms artikkel om LITE, som ble trykket i 89 000 eksemplarer av lokalavisene i tre nordjyske byer.

Artikkelen dreier seg om virksomhetens historie og verdier, men forteller i tillegg om lyse og hvilke faktorer som spiller inn på kvaliteten.

Les hele artikkelen her på side 20

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Registrer deg nå for LITEs nyhetsbrev og høst fordelene av inspirerende belysningsløsninger, tips og nye produkter. Gratis og direkte i innboksen din.

LITE Norge AS stenger pr. 31.10.2021

I forbindelse med nedleggelsen av LITE Norge AS, er det ikke lenger mulig å benytte eller handle via www.lite-led.no. Ønsker du fortsatt å handle produktsortimentet fra LITE, kan du søke om nytt webshop login via den danske hjemmesiden www.lite-led.dk (vi gjør oppmerksom på at du selv vil være ansvarlig for innfortolling av varer).

Vi takker våre kunder for det gode samarbeidet.

Ligthting the future

Logg inn

Få direkte tilgang til vår nettbutikk. Skriv inn brukernavn og passord.

Glemt passord?Ny bruker
Velg produktvariant

Bruk pilene til raskt å finne ønsket variant.

Fraktpriser

Listen ble sist oppdatert oktober 2016.

• Østlandet3,5%0000-3999
  • Sørlandet4,0%4000-4994
  • Vestlandet4,5%5003-6996
  • Trøndelag5,0%7003-7994