LITE stiller skarpt på miljøvennlig lys

Ny nordjysk virksomhet tar LED-teknologien inn på byggeplasser, stier og veier, i parker, lagerhaller og havner over hele landet – med betydelige besparelser.

LITE stiller skarpt på miljøvennlig lys

I Formandsbladets temautgave «Renovasjon og energioptimering» kan du lese om LITEs oppstart og det store utstillingslokalet i Nørresundby.

I tillegg kan du lese om LED-teknologien og fordelene ved denne. Det er også fokus på vei- og gatebelysning med LED, som kan erstatte de gamle kvikksølvpærene.

«Hos LITE brenner vi for LED. Vi er seriøse, og vi har den faglige bakgrunnen som kreves for å være en profesjonell rådgiver for kundene våre», sier administrerende direktør Lars V. Andersen.

Les hele artikkelen her.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Registrer deg nå for LITEs nyhetsbrev og høst fordelene av inspirerende belysningsløsninger, tips og nye produkter. Gratis og direkte i innboksen din.

LITE Norge AS stenger pr. 31.10.2021

I forbindelse med nedleggelsen av LITE Norge AS, er det ikke lenger mulig å benytte eller handle via www.lite-led.no. Ønsker du fortsatt å handle produktsortimentet fra LITE, kan du søke om nytt webshop login via den danske hjemmesiden www.lite-led.dk (vi gjør oppmerksom på at du selv vil være ansvarlig for innfortolling av varer).

Vi takker våre kunder for det gode samarbeidet.

Ligthting the future

Logg inn

Få direkte tilgang til vår nettbutikk. Skriv inn brukernavn og passord.

Glemt passord?Ny bruker
Velg produktvariant

Bruk pilene til raskt å finne ønsket variant.

Fraktpriser

Listen ble sist oppdatert oktober 2016.

• Østlandet3,5%0000-3999
  • Sørlandet4,0%4000-4994
  • Vestlandet4,5%5003-6996
  • Trøndelag5,0%7003-7994